♥Halloween♥

Hej alla.
Sry för dålig update men jag har verkligen varit lat.. XD

Iaf, dagen har varit as chill och supah mysig<3
Började med Matte och vi gjorde inte ett skit
Sen vare syslöjd.
Efter det var det lunch sen skulle vi gå i nå spök-grejs 8D
Det var typ kul c:
Därav hade vi ingen Historia (!!)
Sist var det Spanska.
Hade prov men kunde inte ett skit så jag sov en halvtimme sen drog
jag till stan med Lunqvist, Bobou, Elize och KV♥
Käkade på Subland och folk stirrade verkligen ut mig XD
Det var jätte awesome och nu ska jag bild-spamma er!♥

sdi
Bobou, Jag och Elize♥

sfretdyu
Elize, Jag, KV och Bobou♥

tfgkh
Jag (lmao), Elize, KV, Bobou och Jullan♥

dgtjr
Danne och J-P XD♥ Söta pojkar c':

dhfjg
Jag (lila), Danne (vita), J-P (svarta), Elize (ljus-blåa)♥

jatzsdgmn
Danne, J-P och Alex  XD hahaha

ajte
Jullan, KV, Elze, Bobou, Jag och Pru♥ (...det se ut som jag har stånd.)

rdtjx
Julia, Denice (so Justin Bieber) och.. en tjej jag inte kommer ihåg namnet på

ajtdc
Jag och Bobou♥



Ha det bäst!
Over og ut!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men Amanda, det är ju Felicia. -.-'

2011-11-07 @ 20:54:22
URL: http://cherryblomm.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men Amanda, det är ju Felicia. -.-'

2011-11-07 @ 20:54:27
URL: http://cherryblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0