Don't Tell Me What To Do

HEEEEEJ~!


Idag har jag tillbringat mestadels av dan ute på stan
med Amanda N 8)
Det var kul~
VI gick runt för det mesta och vi /jag/ provade
massa kläder~ (bilder kommer)
På H&M provade jag en fett snygg och skön stickad tröja, en
skjorta, väst och kavaj~
På Gina Tricot (uegh) provade jag mest på skämt
lite olika kläder
På Lindex provade jag en skotsk-rutig kjol
på BARNAVDELNINGEN.. jag kan fortfarande ha storlek 170 *sob*
Iaf på kjolar...
Sen så gick vi till Subland så Amanda skulle få äta
och jag fick hennes chips<3
SEEEEEEN så gick vi till Gottis och jag fick Monster =3=
inte en höjdare men det gick i c:
I'm such a p12'a *lmao*

Uh.. ja.. nu orkar jag inte skriva mer =3=
men nu ska ni iaf få lite bilder.
cdfghj
Amanda i pälsmössa och jag i en fett cool gubb-hatt 8D
(man ser fortfarande halloween smink...)

jhgfd
Synd att den var för liten /sarkastisk/

sfzghgd
DEN STICKADE VAR /ÄR/ SÅ MOTHERFUCKING SNYGG OCH SKÖN!
AAAAAH!♥

hazedfart
Jag passar ju typ i dedär..
Ser ut som en waiter eller nå 8) But I like it~ (ser sur ut <n<)


Over og ut~
Och Happy Halloween~!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag ser lite ledsen ut. XD Så fin jag e då.

2011-11-25 @ 20:54:20
URL: http://cherryblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0