Bad Sleeping Habits and A New Week

Ohai-

Jag var med min kusin hela helgen och har inte
haft tid eller orkat skriva något så.. ja c:


Måndag = En ny vecka
Känns ganska bra ändå om man räknar bort från de lilla jag
har sovit och mardrömmen jag hade gjorde det inte bättre.¨

Ni vet en sådan dröm, allt verkar normalt.
Tills något hämskt händer.
Folk dör framför ögonen på en, man blir lämnad av de
man älskar och bryr sig om mest.
Och allt känns så verkligt.
Nu är jag rädd för att sova.

Anyway, När jag farit hem ringde KV och sa att Elize
behövde Sara's skåp upplåst så jag cyklade dit 8)
Sen drog vi på gottis och köpte godis- eller jag gjorde, Elize
höll sig till sin cola.
Vi drog även ''In Soviet Russia..'' skämt.
Skrattet gjorde mig gott och det känns bra :3


Nu väntar jag bara på att mamma ska ringa om klipp tid och
så maten förståss!
 

Ha det bäst~
Over Og Ut♥

herdshn
Mjölk Pocky♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0