¯\(ಥಿ೪ಥ)/¯Another Lazy Day¯\(ಥಿ೪ಥ)/¯

Ohai~!

Jag är extremt lat och verkligen usel på att blogga
men jag har varit sjuk (spytt, kallsvettats, haft feber osv..)
Men nu mår jag superbt~
Har Harry Potter- feber men det gör absolut inget C:

Var en snabbis på stan med Mamma och Pappa och köpte
två tröjor som jag sett ut och till min förvåning gillade
mamma båda.. o.o
Det var ju rätt så awesome 8))
Träffade även min kurator.. eue'
Efter maten ska jag mest troligt ta mig till öjebyn för
att sova hos min älskade kusin♥

Men nu ska jag ge er lite bilder~

 hetrjsu5jtks
Haha, Min pappa är ju som badass 8')♥

dgcnmklöä
Supah mysig *--* ♥ Killarna har ju bästa kläderna :c

xfghjkl
Det tog typ 100 år att hitta denna >8(
Men när jag väl gjorde det blev jag glad 8)


.OVER OG UT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0