ANGRY BIRD

HEJ.

Dagen har varit extremt hemsk.

Vaknade halv fem (igen) av en mardröm (igen)
Fast denna var inte lika hemsk som den andra varit..
det var om att min 'kompis' Martin S, Jag och AK var hos AK.
Sen så när vi satt och snackade me någon okänd i cam och mic så började Martin misshandlade mig
framför den okända snubben och AK stod bara och filmade.
Vad fan har jag för drömmar?
Ahja.
Sen iaf åkte jag, mina syrror och Amanda E till skolan med buuuuuuss.
Det enda roliga var när vi gjorde toffsar på Max 8)
Sísta passet var skoljoggen på Grisberget.
Gick dit för att gå över tre kilometer.
Det sög för det regnade och var iskallt.
Skrattade ändå när vi stereotypade länder XD
SEN SÅ FICK VI KANELBULLE OHMNOMNOM♥
Sen gick jag och Amanda N tillbaka till skolan så jag kunde packa ner datan och hon gå på möte.
Så gick jag till bussen för att åka hem, och gissa vad? KVART ÖVER FAR BUSSEN NÄR DEN SKULLE GÅ NITTON!
Sen alla andra jävlar som skulle stannat for förbi >BC
Så jag väntade.. och de kom två äckliga små-tjejer som skrattade och puttade in varandra i mig >8(
AAUSIDLHASD
Sen kom en buss tillslut♥


Det var min ''vackra'' dag.
Hoppas eran var bättre, nu ska jag se första Pirates filmen och vänta på middag. OVER OG UT.  

ezvns

Max blev så bedorande 8D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, så söt. XD

2011-10-07 @ 10:27:10
URL: http://cherryblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0