And Here We Go Again~

Ohai~!

Det var ett tag sen men jag är så lat och orkar inte uppdatera eue
Men jag kan iaf berätta om min dag 8)

Hade sovmorgon och började skolan 10.30 med Matte.
Det var en bra lektion, fick ganska mycket gjort och
fick även veta att om jag får vg i alla ämnen (16 st) så
har jag 240 poäng och de är antalet jag behöver för att komma in på skolan
jag vill, Midgård Skolan i Ume(å).
Vi lär ju se hur det går.
Sen var det lunch och åt knappt nå, eller.. jag åt inget. Drack bara
vatten men var ändå inte så hungrig.
Pratade ganska mycket med killarna i klassen idag och det var kul :')
Vi fick även se en film fjord av några på skolan och en av
dom som heter Göran i filmen går i min klass och
ni kan se den längre ner~
Låten som jag nötte idag var Undernethe it all med Zebrahead.
Awesome låt och jag rekomenderar den 8D
Ingen idrott för mig idag pga hostan så jag satt och läste
mprgeg FanFics för mig själv, haha XD
(Mpreg - När en man blir gravid/är gravid)
Och jag fick dessutom skjuts hem av AK 8'D !!
Det är en Italiensk flagga på hennes moped..♥

Sen var det väl inte så mycket mer antar jag.. ska äta lunch ute
med Bobou och Pru imorgon. Awesome!


HA DET AWESOME
Over Og Ut.


Hahahaha
Åh, Norrland :'D
Erkänn charmerande? :'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0